Сапа кепілдігі

«ЕМХАНАДА КЕПІЛДІКТЕР БЕРУ ТУРАЛЫ» ЕРЕЖЕЛЕР

ЖШС "Стоматологическая клиника Рахат"

«ЕМХАНАДА КЕПІЛДІКТЕР БЕРУ ТУРАЛЫ» ЕРЕЖЕЛЕР

Біздің стоматологиялық клиника қатаң басшылыққа алынады:

  • "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Кодекске сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен;
  • Әлемнің озық елдерінде қолданылатын медициналық этиканың қазіргі заманғы нормалары.

Кепілдік (фр. garantit) - Кепілдік; бір нәрсені қамтамасыз ететін шарт.Медицинадағы, соның ішінде стоматологиядағы кепілдіктер екі топқа бөлінеді:

  • Шартсыз немесе міндетті;
  • Қол жеткізілген нәтижелерді сақтау жағдайларын емдеу жағдайларын ескере отырып айқындалатын болжамды.

Шартсыз кепілдіктер дегеніміз не

Стоматологиядағы шартсыз кепілдіктер пациенттерге әрдайым, міндетті түрде және ешқандай шарттарсыз беріледі, өйткені олар медициналық канондарға, медициналық мекемелер мен дәрігерлерге қойылатын талаптарға сәйкес келеді.

  • Міндетті түрде, стоматологиялық көмек көрсетудің барлық жағдайларында және әрине біздің пациенттерге кепілдік беріледі:
  • пациенттердің денсаулық жағдайы туралы толық, шынайы және нысан бойынша қолжетімді ақпаратты ұсыну (олардың құқықтары мен оларды ізгі ниетпен алуға деген ұмтылысын ескере отырып);
  • консультация және консилиум өткізу;
  • медициналық көмектің осы түрін жүзеге асыру құқығын растайтын сертификаттары бар мамандармен емдеу жүргізу;
  • барлық мамандандырылған стоматологтардың диагностикалық, емдік және профилактикалық іс-шараларын жүзеге асыру кезінде пациенттің жалпы денсаулық көрсеткіштерін есепке алу;
  • ұсынылатын (ұсынылатын) емдеу жоспарын жасау;
  • біздің емдеу мекемесінде қолданылатын емдеу әдістері мен технологияларын қолдану;
  • анестетиктерді жеке таңдау , бұл пациенттің жасын, оның аллергологиялық мәртебесін, жалпы денсаулық көрсеткіштерін және стоматологтардағы емдеу тәжірибесін ескере отырып, ауырсынуды барынша жоюға мүмкіндік
    береді;
  • емдеу қауіпсіздігі-санитарлық-эпидемиологиялық шаралар кешенімен және қолдануға рұқсат етілген технологиялар мен материалдарды пайдаланумен қамтамасыз етіледі;
  • мамандардың тиісті кәсіби деңгейі, заманауи диагностикалық құралдар және қосымша тексерулер деректері болған кезде қол жеткізілетін нақты диагностика;
  • дәрігерлердің, тіс техниктері мен ассистенттердің жоғары кәсіби дайындығын, сондай-ақ олардың жұмысының сапасын бақылаудың арнайы құралдарын қамтитын емдеу технологияларын мұқият сақтау;
  • жарамдылық мерзімін жоғалтпаған, ҚР Денсаулық сақтау министрлігі рұқсат берген технологиялық қауіпсіз материалдарды қолдану;
  • бақылау тексерулерін жүргізу-күрделі емдеуден кейінгі көрсеткіштер бойынша немесе қажет болған жағдайда жағымсыз салдардың алдын алу;
  • дәрігер анықтайтын жиілікпен, бірақ кемінде жарты жылда бір рет тегін профилактикалық тексерулер жүргізу;
  • емдеу процесі мен нәтижелерін динамикалық бақылау (Star нұсқауларына сәйкес);
  • емдеу процесінде немесе одан кейін туындауы мүмкін асқынуларды жою немесе азайту шаралары;
  • анықталған аурулардың қайталану немесе өршу қаупін анықтау;
  • емдеу сапасының көрсеткіштеріне және эстетикалық нәтижелерге қол жеткізу (отандық стоматологиядағы стандарттарды, пациенттің тілектерін және дәрігер анықтаған объективті жағдайларды ескере отырып).

Міндетті кепілдіктер жиынтығы сапалы емдеу мен оның нәтижелерінің тұрақтылығының алғышарттарын жасайды.

"Болжамды" кепілдіктер дегеніміз не

Болжалды кепілдіктер-бұл жағдайда анықталған жағдайларды, тәжірибені, осы жағдайда қолданылатын технологиялар мен материалдардың тиімділігіне сенімділікті ескере отырып, дәрігердің белгілі бір емдеу нәтижелерін болжауы. Дәрігер болжамды кепілдіктерді қалай белгілейді.

Материалдық нәтижесі бар стоматологиялық жұмыстарға (қызметтерге) (пломба, шпон, тіс тәжі, тісті қалпына келтіру, тіс протездері, брекет-жүйені алып тастағаннан кейін ортодонтиялық аппараттар) болжамды кепілдіктер 1 қызмет мерзімінің кепілдік мерзімі түрінде белгіленеді.

Кепілдік мерзімі — Бұл дәрігерлерді (клиникаларды) тегін жою кезеңі, — Емдеуден кейін анықталған және науқастың кінәсінен пайда болған ұсақ ақаулар.

Түзетілетін кемшіліктерге, мысалы, тістеу арқылы пломбаны сәйкестендіру, тістің әр түрлі беттерін қосымша Жылтырату, тәжді цементтеу, алынбалы протез төсегін тегістеу және т. б. жатады, сонымен қатар бұл емделушінің кінәсінен емделуден кейін пайда болған түзетілмейтін кемшіліктер анықталған жағдайда пациентті қайта емдеу жұмысын тегін өзгерту немесе ауыстыру кезеңі (пломба түсіп кетті, протез — сынған және т.б.).

Қызмет мерзімі - бұл дәрігер ұсынған жиілікпен тегін тексеруге бару кезеңі.

Стоматологиялық жұмыстардың (қызметтердің) жекелеген түрлеріне олардың ерекшелігіне байланысты кепілдік мерзімдері мен қызмет мерзімдерін белгілеу мүмкін емес:

  • түбір өзектерін өңдеу және пломбалау;
  • ауыз қуысын кәсіби гигиеналық тазарту;
  • уақытша толтыру;
  • ортодонтиялық емдеудің кейбір түрлері;
  • хирургиялық операциялар (тамырдың жоғарғы резекциясы, тісті жұлу, тіс имплантатын қою және т. б.);
  • қызыл иектің және оның айналасындағы тіндердің қабынуын емдеу;
  • тістерді ағарту.

Стоматологиялық жұмыстың (қызметтің) ерекшелігіне байланысты кепілдік мерзімдері мен қызмет мерзімдерін анықтау мүмкін болмаған жағдайларда дәрігер пациентке әрбір нақты жағдайда емнің табыстылық пайызын белгілейді және түсіндіреді.

Осылайша, тіс дәрігері болжамды кепілдіктерді мерзімдер түрінде (кепілдік мерзімі мен қызмет ету мерзімі) немесе емдеудің сәтті болу ықтималдығының пайызы ретінде белгілейді.

Кепілдіктер анықталады:

  • әрбір нақты орындалған жұмыс үшін;
  • дәрігер науқасты шақыратын нақты жағдайларды ескере отырып;
  • емделуге дейін (алдын ала) және кейін пациентпен келісім бойынша.

Дәрігер кепілдіктерді анықтаған кезде қандай жағдайларды ескереді

Әрбір пациентке әрбір орындалған жұмысқа болжамды кепілдіктер (кепілдік мерзімі мен қызмет ету мерзімі немесе емдеудің сәтті болу ықтималдығының пайызы) белгіленген кезде дәрігеркепілдіктерді шектейтін мән-жайларды ескереді және түсіндіреді (егер олар анықталса):

  1. Жалпы денсаулық жағдайы және науқастың жасы;
  2. Орындалған ұсынылған емдеу жоспарының көлемі;
  3. Ауыз қуысындағы клиникалық жағдай (бар бұзылулар, әсіресе-тістеу жаңалықтары, сілекей құрамы, тістердің тозуының жоғарылауы, бар аурулардың дамуы немесе қайталануы туралы болжам және т. б.);
  4. Емдеудің бұл жағдайының күрделілігі;
  5. Қолданылатын технологиялар мен материалдардың, сондай-ақ таңдалған емдеу нұсқаларының артықшылықтары мен кемшіліктері;
  6. Емдеу нәтижелеріне теріс әсер етуі мүмкін пациенттің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.

Қандай жағдайда дәрігер (клиника) белгіленген кепілдіктерді орындайды

Дәрігер (клиника) осындай жағдайларда белгіленген болжамды кепілдіктерді орындайды:

  1. Егер кепілдіктердің қолданылу кезеңінде пациентте ішкі ағзалардың аурулары, сондай-ақ стоматологиялық емнің қол жеткізілген нәтижелеріне теріс әсер етуі мүмкін организмнің физиологиялық жай-күйінің өзгеруі (жүктіліктің, дәрілік препараттарды қабылдаудың, зиянды сыртқы әсерлердің салдарынан) болмаса (көрінбесе);
  2. Егер пациент ауыз қуысының гигиенасын және тіс дәрігерінің басқа нұсқауларын сақтаса;
  3. Егер пациент дәрігер ұсынған жиілікпен тегін тексерулерге қатысса;
  4. Егер емделу кезеңінде пациент басқа клиниканың маманымен бірдей емделмесе;
  5. Егер шұғыл көмекке басқа клиникаға жүгінген кезде пациент бізге амбулаториялық-емханалық үзінді көшірмені және араласу нәтижелерін тіркейтін рентген сәулелерін ұсынады;
  6. Егер біздің жұмысымыздың анықталған кемшіліктері біздің клиникада түзетілсе;
  7. Егер емдеу нәтижелеріне теріс әсер етуі мүмкін форс-мажорлық жағдайлар (апат, соққы, табиғи апаттар) әсер етпесе.

Дәрігер (дәрігерлер) белгілеген және пациентпен келісілген әрбір орындалған жұмысқа болжамды кепілдіктер пациентке берілетін және дәрігер (әрбір дәрігер) қол қоятын бірыңғай кепілдік талонында тіркеледі. пациент қол қойған осы құжаттың көшірмесі оның медициналық картасында сақталады.

Клиникада қандай орташа кепілдіктер беріледі

Пациенттердің әдетте біздің клиниканың дәрігерлері белгілейтін кепілдіктер туралы түсінігі болуы үшін біз алқалы түрде анықтадық:

  1. орташа кепілдік мерзімі және емделу жағдайлары үшін орташа қызмет ету мерзімі белгіленуі мүмкін (1-қосымшаны қараңыз);
  2. емдеу жағдайлары үшін емдеудің сәттілігінің орташа пайызы, онда мерзімдерді белгілеу мүмкін емес (2-қосымшаны қараңыз).

Назар аударыңыз!!! Сіздің нақты жағдайыңызда (емдеу жағдайлары анықталған жағдайда) болжамды кепілдік көрсеткіштері "орташадан"көп немесе аз болуы мүмкін.

Дәрігер Сіздің жағдайыңызда не және неге кепілдік бере алатынын немесе кепілдік бере алмайтынын дәлелдейді.

Клиникада қолданылатын орташа кепілдік мерзімдері (1-қосымша)

Терапиялық стоматология
Композициялық жарықпен қатайтылатын материалдан жасалған пломба:КепілдікОрташа
Тістердің шайнау бетіндегі кариес25
Кіші және үлкен бүйір тістердің жанасу бетіндегі кариес12
Азу тістер мен азу тістердің жанасу бетіндегі кариес.1.52
Тәж бұрышының бұзылуымен азу тістердің жанасу бетіндегі кариес; қызыл иек аймағындағы кариес.12
Барлық топтағы тістердің ерін, мойын бетін пломбалау материалымен жабу (тікелей винирлеу)12
Ақау түрі бойынша шыны өлшегіш цементтен (СИЦ) жасалған Пломба:КепілдікОрташа
Тістердің шайнау бетіндегі кариес0.51
Кішкентай және үлкен бүйір тістердің жанасу бетіндегі кариес.0.51
Азу тістер мен азу тістердің жанасу бетіндегі кариес.0.51
Тәж бұрышының бұзылуымен азу тістердің жанасу бетіндегі кариес; қызыл иек аймағындағы кариес.1 ай0,6
Тісжегі аймағындағы кариес.0.51
Тығыздағышты қолдану:КепілдікОрташа
композиттен0.51
Кішкентай және үлкен бүйір тістердің жанасу бетіндегі кариес.2
шыны айнымалы цементтен (СИЦ)3 ай5 ай
компомерден12
Ортопедиялық стоматология
Қойындылар:КепілдікОрташа
металл емес материалдардан жасалған25
металдан жасалған26
композициялық материалдардан15
Шпондар:КепілдікОрташа
Винир15
Тәждер:КепілдікОрташа
пластмассадан (уақытша)
штампталған тәждер14
тұтас құйылған37
металлокерамикалық37
циркония37
Tescera25
пластикалық11,5
Көпірлер:КепілдікОрташа
металлокерамикалық37
циркония37
тұтас құйылған37
Бугель протездері:КепілдікОрташа
ішінара пластиналық протездер14
толық алынбалы протездер14
Ортодонтия
Брекет жүйесін алып тастағаннан кейін ұстау аппараттары:КепілдікОрташа
Каппа OSAMU1018
Алынбайтын ұстағыштар1224
Дерихсвейлер аппараты1224
Ауыздан тыс аппараттар812
Алынбалы протез612
Алынбалы аппарат біржақты1012
Екі жақты алынбалы аппарат1520
Вестибулярлық ламина

Емханада қолданылатын емнің орташа табыстылық пайызы (1-қосымша)

Түбір өзектерін өңдеу және пломбалау

  • Біздің клиниканың тәжірибесі көрсеткендей, арналарды емдеу кезінде 90% жағдайда қолайлы нәтижеге қол жеткізіледі.
  • Әр жағдайда емдеудің нәтижесі оның сапасына ғана емес, сонымен қатар сіздің денеңіздің жалпы реакциясына және тістердің күйіне байланысты.

Импланттарды қою

  • Біз 97% жағдайда импланттардың толық енгізілуіне кепілдік береміз (бізде имплантаттар 5 жыл немесе одан да көп уақытқа созылады)
  • Егер жүргізілген операциядан кейін (протездеуге дейін) имплантанттан бас тарту орын алса-пациентке физиологиялық көрсеткіштер бойынша бас тарту орын алған жағдайда имплантант қайта орнатылады, 50%
    стоимости.

Біз барлық жағдайда пациентке кепілдік береміз:

  • имплантанттарды орнатуға ықтимал қарсы көрсетілімдерді анықтау мақсатында имплантацияға дейін пациенттің жалпы денсаулығын тексеру және есепке алу;
  • жетекші шетелдік клиникалардың сертификатталған титан имплантаттарын қолдану;
  • имплантантты орнатудың ауыртпалығы;
  • имплантты енгізу процесін дәрігерлік бақылау.

Тісті жұлу

Біз тіс жұлудың пайда болуын қамтамасыз етеміз:

  • ауыртпалықсыз (әдетте);
  • тиісті хирургиялық араласумен.

Біз сондай-ақ операциядан кейінгі ықтимал асқынуларды тегін жоюға кепілдік береміз:

  • қабыну;
  • қан кету;
  • ісіну;
  • ауырсыну.

Пародонт ауруы (қызыл иектің және оның айналасындағы тіндердің қабынуы)

Біз 80% жағдайда кепілдік береміз (дәрігер анықтаған шарттар орындалған жағдайда):

  • гингивитті емдеу;
  • тісті қоршап тұрған тіндердің ауруларының дамуын тоқтату;
  • тістерді ұзақ уақыт сақтау.

Стоматологиялық қызмет көрсетудің үлгілік шартын жүктеу

Қабылдауға жазылыңыз

Сізге 5 минут ішінде хабарласамыз және толығырақ ақпарат аламыз

Батырмасын басу арқылы, "батырмасын қабылдауына Жазылу", толық және дұрыс екендігін растаймын таныстым және келісемін "Құпиялылық" сайта және өңдеуге келісім беремін дербес деректер

Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына
1. Аты-жөні клиенттің (міндетті түрде)*
2. E-mail клиенттің:
3. Таңдаңыз клиникаға, Сіз барып,*

Жынысыңыз

ЕрӘйел

5. Жасыңыз*

18-2425-3536-4545-6060 және жоғары

6. Осы стоматологиялық емхана көрсететін стоматологиялық қызметтердің деңгейі (Сіз өтініш берген мәселені шешу мүмкін болды ма?)*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

7. Әкімші ұсынған жауаптардың толықтығы мен дәлдігі*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

8. Сізді алған дәрігердің толық атауы:

9. Стоматологиялық денсаулық жағдайы және емдеу барысы туралы дәрігер ұсынған ақпараттың нақтылығы мен нақтылығы*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

10. Емхана үй-жайларының сыртқы көрінісі (тазалық, тыныштық, жарықтандыру және т.б.)*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

11. Клиника қызметкерлерінің дәмділігі мен ізгі ниеті, олардың клиенттерге деген көзқарасы*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

12. Қызметкерлердiң көмекке, жедел, тiкелей және т.б. дайындығы.*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

13. Сіз біздің клиниканы сіздің отбасыңызға, достарыңызға немесе таныстарыңызға ұсынасыз ба?*

ИәЖоқ

14. Біздің емханаға қандай да бір ескертулеріңіз немесе ұсыныстарыңыз бар ма?

Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына


Кері байланыс нөмірі: +7(707)900-88-20


Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына




Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына
whatsapp
kkКаз