Біз туралы

Құрметті ханымдар мен мырзалар!
«Рахат» стоматологиялық емханалар желісінің бас директорына біздің клиниканы таныстыруға рұқсат етіңіздер. Сіз «Рахат» клиникасының қызметін пайдалануды жөн көрдіңіз. Әрине, таңдау кездейсоқ болған жоқ. Өз тарапымнан сендіремін: біз өз күшімізбен қолдан келгеннің бәрін біз үшін барынша жоғары шеберлік пен технология деңгейінде жасауға тырысамыз».

"Рахат" стоматологиялық клиникасы желілерінің бас директоры
Толемисов М. К.

БІЗДІҢ ҰРАНЫМЫЗ – РИЗА ПАЦИЕНТ

Бұл сөздер «Рахат» клиникасы үшін шындыққа айналды, ол күн сайын және емхананың дамуының алғашқы күндерінен бастап расталады. Біздің алғашқы стоматологиялық клиникамыз 1993 жылы қаланған, стоматолог М.К. Төлемісов медицинаға деген сүйіспеншілік пен көңіл бөлген, клиниканың алғашқы принциптері мен философиясы да салынған.

Клиниканың аты да себеппен таңдалды. Қазақ тілінен аударғанда «түрік» сөзі клиниканың іргетасына салынған «көңілді» дегенді білдіреді. Бүгінгі таңда «Рахат» емханалар желісінде 8 стоматологиялық орталық және денсаулық сақтаудың әлемдік стандартының барлық талаптарына жауап беретін үш заманауи көп бейінді медициналық орталықтар жұмыс істейді.

Біздің серіктестеріміз израильдік Кармель және Швейцария генольесінің әйгілі жеке клиникалары болып табылады, олармен бірге біз пациенттерімізге қызмет көрсету мен емдеу сапасын үнемі жақсартып отырамыз. Мұны біздің стоматология ғана емес, жалпы медицина саласындағы үздіксіз дамуымыз да дәлелдеп отыр. Ауыз қуысы мен тістердің саулығы бүкіл организмнің жағдайына тікелей байланысты болғандықтан, «Рахат» клиникасының басшылығы заманауи көп бейінді клиника құру туралы шешім қабылдады. Негізгі идея стоматологиялық емдеу нәтижелеріне әсер ететін бүкіл ағзаны кешенді емдеуді қамтамасыз ету болды. Біз сіздердің денсаулығыңызға қамқорлық көрсетеміз.

Біздің миссиямыз

1, Жоғары деңгейдегi пациенттерге қызмет көрсетудi қамтамасыз ету:

  • бізбен өзара әрекеттесудің клиникаға дейінгі сатысында;
  • емханаға бару процесінде;
  • Емделуден кейін;
  • Біздің имидж

2, Біздің клиникаға келген әрбір пациенттің, ең болмағанда бір рет, бізге көз жеткізуін қамтамасыз етуге тырысамыз:

  • Заманға сай;
  • Табысты;
  • жоғары кәсіби;
  • Жүректі;
  • Адал.

3, Біз пациенттеріміздің қарқынды дамып келе жатқанымызды көруін қамтамасыз етуге тырысамыз:

  • Біз үнемі жаңа технологияларды енгізіп отырамыз;
  • Ем мен қызмет көрсету сапасын жақсартамыз;
  • Науқастардың қажеттіліктерін қанағаттандырудың жаңа нысандарын табамыз;
  • Біз жаңа заманауи стоматологиялық орталықтар құрып жатырмыз.

Біздің клиника келесі қызметтерді ұсынады:

1. Бағдарлама антистресс (анестезия кезінде стоматологиялық емдеу, ем анестезиология және реаниматология бөлімінің бақылауымен жүргізіледі, бұл процедураның сақталуын және бақылауын қамтамасыз етеді); сағыз ауруын емдеу; балалар және ересектер стоматологиясы;

2. Протездеу:

  • алдыңғы және бүйір тістерін инклюзиялық, қабыршақтармен және люминесценттермен эстетикалық қалпына келтіру;
  • Ішкі металл қаңқасы (металл-керамика) фторға қаныққан металлсыз керамика мен керамикадан жасалған жалғыз ұштары мен көпірлері бар сағыздарға қираған тістерді қалпына келтіру;
  • Тістері жартылай болмаған кезде шайнау протездері мен эстетикасын қалпына келтіру
  • Тістердің толық жоғалуына және абразиондылығы жоғары протездер;
  • имплантанттарға протез жасау;
  • Имплантациясы тіс;
  • Хирургиялық стоматология

3. Алдын алу:

  • Ауыз қуысына кәсіби гигиена;
  • Герметизациялау фиссур (алдын алу үшін тіс).

4. Рентген диагностика:

  • Рентген түсірілімі;
  • Панорамалық фотосурет;
  • Компьютерлік тамография 3D

5. Ауыз қуысына кәсіби гигиена.

6. Тісті ағарту.

7. Имплантациясы тіс.

8. Герметизациялау фиссур.

9. Компьютерлік томография 3D.

10. Емдеу ағзаның барлық көпсалалы клиника "Рахат".

11. Кеңес дәрігер-стоматолог тегін жүргізіледі.

Емханада емделу сапасы туралы

Негізгі факторлар, сапасын қамтамасыз ететін емдеу:

  • Емхана қазіргі заманғы жабдықтармен, технологиялармен, материалдармен, сондай-ақ емдеудің қауіпсіздігі мен ауыртпалығын қамтамасыз ететін диагностикалық құралдармен жабдықталған;
  • персонал мұқият іріктеліп, алдын ала дайындықтан өткен;
  • Дәрiгерлер, көмекшiлер мен әкiмшiлер белгiленген мерзiмдерде емханада қайта аттестациядан өтедi, одан кейiн олардың бiлiктiлiгiн растайды немесе жетiлдiредi;
  • Күрделі клиникалық жағдайларда әртүрлі бейіндегі стоматологтардың – терапевттің, периодонтисттің, хирургтің, ортопедтің қатысуымен консультациялар өткізіледі;
  • Емдеудiң күрделi түрлерiнен кейiн науқастар мiндеттi түрде келесi тексеруге шақырылады.

Кепілдіктері туралы

Өз тәжірибемізден пациенттерді әрқашан кепілдіктер қызықтыратынын білеміз: қалай және не, егер олардың нәтижелерін пайдалану мүмкін болмаса, тегін майда тюнинг және жұмысты өзгерту шарттары тағайындалады; клиника белгіленген кепілдік мерзімінен тыс қандай шаралар қабылдайды. Бірінші кезекте атап өтейік: біздің клиника дәрігерлері орындалатын жұмыстың ерекшеліктері мен пациенттің даралығын ескермей анықталатын кепілдіктердің орташа көрсеткіштерінен бас тартты.

Клиникада дұрыс әрі әділ, біздің ойымызша, кепілдіктерді анықтау принципі жұмыс істейді.

Әрбір пациентке, орындалатын әрбір жұмысқа дәрігер мыналарды анықтайды:

  • Стоматологиялық техниктің жұмысын барлық кезеңдердегі ортопед бақылайды;
  • Тіс каналдарын ағарту, гигиеналық тазалау, емдеу, тістерді қалпына келтіру, хирургиялық араласу (имплантациялау операциясы) рәсімдерінің ықтималдық пайызы медициналық канондарға сәйкес анықталмайды, кепілдік мерзімі белгіленбейді.

Емдеудің сәтті өтуінің мерзімін немесе ықтималдығының пайызын анықтай отырып, дәрігер пациентке: денсаулықтың жалпы жағдайын, клиникалық жағдайдың күрделілігін, ауыз қуысының ерекшеліктерін, пациент орындайтын емдеудің ұсынылатын жоспарының мөлшерін, қолданылатын материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, науқастың жасын (белгілі бір жағдайларда), кәсіби қызметтің зиянды жағдайларының, жаман әдеттердің болуын ескеретін мән-жайларды көрсетеді.

Дәрiгер әрбiр науқасқа емдеу нәтижесiнде неге кепiлдiк бере алатынын немесе кепiлдiк бере алмайтынын түсiнiктiрiп, белгiлi бiр мән-жайларды көрсетедi.

Бұл ретте пациенттерге міндеттемесіз және ешқандай шартсыз кепілдік беріледі:

  • Стоматологиялық процедураларды орындау кезінде барлық технологиялық талаптарды сақтау
  • Сертификатталған әдістер мен материалдарды қолдану
  • Анестетик және емдік препараттарды іріктеу кезінде науқастың жеке ерекшеліктерін есепке алу.

Қызмет көрсету сапасы

Емханада науқастарды ақпараттық-психологиялық қамтамасыз ету жүйесі бар.

  • Әкімшілер пациенттерге телефон арқылы немесе тікелей барлық ақпаратты: қызметтердің тізбесін, мамандар мен технологиялардың болуын, жекелеген жұмыстардың бағасын, құнын есептеу және кепілдіктерді айқындау қағидаттарын хабарлайды;
  • Пациенттің өтініші бойынша дәрігерге бару, кейінгі тексеру, кәсіптік гигиеналық тазалау күнін алдын ала еске саламыз.
  • Пациенттің келісімін алғаннан кейін емделу нәтижелерін және қызмет көрсетуден алған әсерлерін анықтау үшін телефон арқылы сауалнама жүргіземіз. Емделгеннен кейін 1-2 аптадан кейін пациенттің кері байланыс қызметінің өкілі сізге өз пікірі мен тілектерін білдіру туралы өтінішпен қоңырау шалуы мүмкін: сіздің проблемаңыз қаншалықты сәтті шешілді және емдеу кезінде дәрігер мен ассистент сізді қалай емдеді; емдеу жоспары мен оның құны сізбен келісілген бе; дәрігер сізге стоматологиялық болжам мен кепілдік туралы айтып берді ме?

Пациенттердің ескертуі, ұсынысы немесе шағымы назарсыз және жауапсыз қалмайды. Бас дәрігер ретінде мен өзім осыны бақылап отырамын.

Сізге деген құрметпен,

"Рахат" стоматологиялық клиникасы желілерінің бас директоры

Толемисов Махан Кенжегазинович

ЖШС "Стоматологическая клиника Рахат"
Қазақстан республикасы, Алматы қ.,
Р. Зорге көшесі, 8а
Тел.: 8 (727) 279-08-57, 279-96-49
БСН 950740000834

Қабылдауға жазылыңыз

Сізге 5 минут ішінде хабарласамыз және толығырақ ақпарат аламыз

Батырмасын басу арқылы, "батырмасын қабылдауына Жазылу", толық және дұрыс екендігін растаймын таныстым және келісемін "Құпиялылық" сайта және өңдеуге келісім беремін дербес деректер

Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына
1. Аты-жөні клиенттің (міндетті түрде)*
2. E-mail клиенттің:
3. Таңдаңыз клиникаға, Сіз барып,*

Жынысыңыз

ЕрӘйел

5. Жасыңыз*

18-2425-3536-4545-6060 және жоғары

6. Осы стоматологиялық емхана көрсететін стоматологиялық қызметтердің деңгейі (Сіз өтініш берген мәселені шешу мүмкін болды ма?)*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

7. Әкімші ұсынған жауаптардың толықтығы мен дәлдігі*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

8. Сізді алған дәрігердің толық атауы:

9. Стоматологиялық денсаулық жағдайы және емдеу барысы туралы дәрігер ұсынған ақпараттың нақтылығы мен нақтылығы*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

10. Емхана үй-жайларының сыртқы көрінісі (тазалық, тыныштық, жарықтандыру және т.б.)*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

11. Клиника қызметкерлерінің дәмділігі мен ізгі ниеті, олардың клиенттерге деген көзқарасы*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

12. Қызметкерлердiң көмекке, жедел, тiкелей және т.б. дайындығы.*

Өте жаманЖаманҚанағаттанарлықЖақсыӨте жақсы

13. Сіз біздің клиниканы сіздің отбасыңызға, достарыңызға немесе таныстарыңызға ұсынасыз ба?*

ИәЖоқ

14. Біздің емханаға қандай да бір ескертулеріңіз немесе ұсыныстарыңыз бар ма?

Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына


Кері байланыс нөмірі: +7(707)900-88-20


Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына




Жіберу арқылы, тапсырыс келісесіз дербес деректерді өңдеуге сәйкес Құпиялылық саясатына
whatsapp
 Версия сайта для слабовидящих
kkКаз